keparDI 2022-2023 infoa: syksyn ensimmäiset tapahtumat sekä NSM-ilmo

Morjesta!

Ensimmäiseksi tervetuloa uudet ja vanhat KeparDIt! Nyt on hyvä hetki hoitaa vuotuinen jäseneksi liittyminen pois alta kuleksimasta, joka onnistuu täällä. KeparDIin ovat tervetulleita kaikki Tampereen yliopiston ja ammattikorkean opiskelijat, ei siis ole väliä opiskeletko Herwoodissa tai keskustassa. KeparDI on monilajinen kestävyysurheilukerho, jäsenen omalla suunnistustaustalla ei ole väliä, sillä vain murto-osassa tapahtumista suunnistus on päälaji.

Ilmoittautumalla jäseneksi pääset KeparDI-jäsenet sähköpostilistalle sekä WhatsApp-ryhmään, jota kautta tapahtumainfot tms. viimeistään saapuvat luoksesi. Kerhohuone on myös taas pitkästä aikaa auki ja kerholle pääsee aina, kun paikalla on myös hallituksen jäsen. Kerhon nettisivuilta voitte seurata onko kerholla valot päällä vai onko kerholla pimeää. Kerhohuone sijaitsee Hervannan kampuksella Sähkötalon skellarissa. KeparDIn ainutlaatuisia suunnistuspaitoja, buffeja sekä haalarimerkkejä on mahdollisuus ostaa itselleen kerhohuoneelta.

Tapahtumat:

Avajaispolkujuoksu

Ja sitten itse asiaan. KeparDI-kausi aloitetaan 7.9 avajaispolkujuoksun merkeissä Makkarajärven upeissa olosuhteissa. Kokoontuminen Hervantajärven parkkipaikalla klo 17:30. Suunnitelmissa juosta oheinen 5,4 km timanttinen lenkki porukalla ja rennolla vauhdilla niin, että letkassa käy mukava puheensorina koko matkan. Innokkaimmat voivat jatkaa lenkkiään tämän jälkeen haluamallaan konseptilla.

Suolikon Sinko

KeparDI-cupin kausi alkaa Suolikon Singolla ke 21.9.2022! Kyseessä on maastojuoksukilpailu Suolijärven ympäri. Tapahtumassa on mahdollisuus kerätä pisteitä KeparDI-cuppiin ja nauttia kauniista syyssäästä. Juostavan reitin pituus on 4,3 km. Reittiä ei ole merkitty maastoon, mutta siihen voi käydä tutustumassa etukäteen. Reittikartta liitteenä. Lähtö ja maali sekä kokoontuminen Suolijärven kuntoradan läheisyydessä Suolijärven kuntoilumajan edessä (Suolijärvenkatu 7, 33720 TAMPERE) 17:30. Muistakaa tehdä hyvät verryttelyt ennen kokoontumista.

NSM

NSM eli avoimet opiskelijoiden pohjoismaiset mestaruuskilpailut järjestetään 4.-6. marraskuuta Ruotsin Linköpingissä. Tarkemmat infot ja ilmoittautuminen reissuun löytyy täältä. Vastaa viimeistään 4.9.2022 klo 23:59 mennessä.

Myöhemmin syksyllä tulossa:

Tampereen yliopiston avoimet mestaruussuunnistukset