Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 21.8.2019

Teemu Mäkelä

Simo Ali-Löytty

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 12:00

MMPK alkaa 9.9. Kurssi kunnossa paitsi GDPR-sopimuksen osalta. Simo Ali-Löytty ehdotti aiemmin ratkaisuksi Digicampus-hanketta ja Moodle-alustan siirtämistä sen Moodleen.
Käsiteltiin asiaa kokouksessa, mutta johtoryhmä päätyi siihen, että säilytetään kurssi Moodlessa ja katsotaan kuinka Digicampus-hanke kehittyy.

Muistutuksena: Opettajat tiiviimmin mukaan peruskurssille. Viesti opettajalta opiskelijoille uuden osion alussa.

Uusi kurssi: GUHA-osio on käytetty jo MMPK:lla. Eskolla ei uutta varsinaista sisältöä. Hoidetaan syventävillä harjoitustehtävillä.

Muistutuksena: Uusi kurssi pidetään myös englanniksi. Simo selvittää englanninkielisen toteutuksen numeron.

EU-MATHS-in: Lappeenrannan workshopiin (järjestetään 11-12 syyskuuta) on tullut hyvin töitä ja asia etenee. Matylda toimitti infoa johtoryhmän sähköpostilistalle.
Käydään seuraavassa kokouksessa workshopin antia.

5. Seuraava kokous: Tiistaina 24.9. kello 12:00

6. Kokouksen päättäminen: Päätettiin kokous kello 12:35