Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 12.11.2018

Teemu Mäkelä

Jaakko Peltonen

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 13:02

2. Edellisen kokouksen muistio Edellisen kokouksen muistio tarkastettiin kokouksen kuluessa.

MMPK loppusuoralla. Esitysaikataulu tulisi päättää. Harjoitustöiden deadline 10.12. Sovittiin, että Sepon aiheen esittely on 13.12. kello 10.15 alkaen. Jussi tekee tiedustelun muille.

Kiinalaisopiskelijat ovat englanninkielisellä kurssilla. Lassi Paunonen tietää asiasta enemmän. Lappeenrantaan tulossa olleet afrikkalaisopiskelijat eivät päässeet matkaan viisumivaikeuksien vuoksi.

Englanninkielisen sekä suomenkielisen kurssin kaikki materiaalit ovat kasassa.

Palataan kevään kurssien päivittämiseen seuraavassa kokouksessa. Jussi toimittaa listan kurssien sisällöistä johtoryhmälle.
    Tavoitteena on rakentaa kaksi koko keävän mittaista kurssia olemassa olevista sisällöistä.

Simo Ali-Löytty osallistui EU-MATHS-in kokoukseen. Kysellään Simolta kuulumisia seuraavassa kokouksessa.
    Eglanninkielisen kirjan myyntitiedot eivät vieläkään ole selvinneet. Seppo on käynyt Springerin kanssa asiasta kirjeenvaihtoa. Tilanteen selvittely jatkuu.

5. Seuraava kokous: Joulukuun 10. tai 11. päivä. Tiedustellaan Doodle-kyselyllä.

6. Kokouksen päättäminen: Päätettiin kokous kello 13:30