Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 16.10.2018

Tuomas Myllykoski

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 13:02

MMPK: Alkoi 12.9. Mukana ryhmiä noin 20 kappaletta ja niissä opiskelijoita 50-60 kappaletta.

Videoitavien uusien osioiden tilanne: (1. Simolla ei videoita osiossaan) 2. Matin osio valmiina, 3. Jukan osio valmiina, 4. Timon osio valmiina,
5. Jaakko Peltonen (työn alla), 6. Esko Turusen osio kohta valmis, 7. Dimensio, Hokkanen hoitaa, 8. Inversio Marko (tulossa) 9. Oulun aihe siirretään tulevaisuuteen

Afrikasta tulossa opiskelijoita Lappeenrantaan ja he osallistuvat englanninkieliselle kurssille hieman myöhässä. Opiskelijoita ei ole vielä näkynyt.

Palataan kevään kurssien päivittämiseen seuraavassa kokouksessa. Jussi toimittaa listan kurssien sisällöistä johtoryhmälle.
Tavoitteena on rakentaa kaksi koko keävän mittaista kurssia olemassa olevista sisällöistä.

Harjoitustöitä peruskursseille kaivataan. Deadline julkaisemiselle 5.11.

Simo Ali-Löytty osallistuu ECMI-councilin kokoukseen. Kuulumisia toivottavasti seuraavassa kokouksessa.
Eglanninkielisen kirjan myyntitiedot eivät vieläkään ole selvinneet. Seppo on kuitenkin saanut yhteyden Springeriin. Seurataan tilannetta.

EU-Maths-in: Ei uutisia.

5. Seuraava kokous: Maanantai 12.11. kello 13:00.

6. Kokouksen päättäminen: Päätettiin kokous kello 13:52