Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 11.9.2017

Jaakko Peltonen
Antti Rasila

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 12.00

2. Edellisen kokouksen muistio Edellisen kokouksen muistio tarkastettiin kokouksen kuluessa.

3. Kurssit:

MMPK: Alkaa huomenna aloitusluennolla. Tehdään CIMO-projektin kurssille Moodle-alusta, linkataan MMPK:n moodle-alueelle. Siirretään ryhmät MMPK:sta uudellekin alustalle. Uudelle alustalle opettajan oikeudet Lassi Paunoselle sekä Sepolle.

Selvitetään CIMO:sta, että voidaanko matkapalkinto laajentaa koskemaan kaikkien osallistuvien yliopistojen opiskelijoita eikä vain TTY:n ja Aallon. Kiinalaisten palkintomatkaan liittyen Esko totesi, että Big Data -seminaarin saaminen Tampereelle näyttää kohtuullisen varmalta. Muita hakemuksia ei ole vielä tullut.

Koblenzissa järjestetyn Study Groupin yhteydessä suunniteltu kansainvälinen kurssi: Lappeenranta hoitaa. Simolla opetettavana yksi osio. MMPK:n moodle-alueelle mainos.

EU-MATHS-in: Kotisivut ovat olemassa. Sivuille kuvausta verkoston toiminnasta.

Seppo Hassi Vaasan yliopistosta lähestyi Anttia ja myöhemmin sähköpostitse myös Seppoa ja ilmaisi halua liittyä mallinnuksen verkostoon. Seppo on yhteydessä.

5. Seuraava kokous: Keskiviikko 11.10. kello 10.15.

6. Kokouksen päättäminen: Päätettiin kokous kello 12.37