Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 3.2.2017

Teemu Mäkelä

Marko Vauhkonen

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 14.00

2. Edellisen kokouksen muistio Edellisen kokouksen muistio tarkastettiin kokouksen kuluessa.

3. Kurssit:

Jatkuvat mallit käynnissä. Opiskelijoita kurssilla 17 (TTY 12, Kuopio 5). Osittaisdifferentiaaliyhtälöt mallinnuksessa alkaa 6.3. Selvitetään peruskurssin opettajien tila.

TTY & Aalto Cimon rahoittama yhteisprojekti Kiinaan. Luodaan kaksi viikon mittaista opetusmodulia, jotka ovat samantyylisiä kuin mallinnuksen kurssilla.
Modulit tulevat olemaan englanninkielisiä, osiot käyttöön kursseille täällä? Tampereella tavattiin aiemmin päivällä projektissa mukana oleva kiinalaisprofessori.

EU-MATHS-in: Asia ei ole edennyt. Selvitetään.

Muita asioita: Kiinalaisopiskelijoita palkintomatkalle Suomeen kesällä 2018, ohjelmaa pohditaan. Matti toimittaa infoa ECMI 2017 mallinnusviikosta verkkosivulle laitettavaksi.

5. Seuraava kokous: Perjantaina 3.3. kello 13:15

6. Kokouksen päättäminen: Seppo Pohjolainen päätti kokouksen kello 12.50