Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 16.1.2013

Sami Auvinen

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 12.05

3. Kurssit: Matemaattisen mallinnuksen peruskurssin suoritti hyväksytysti 64 opiskelijaa. Opiskelijat jakautuivat yksiköittäin seuraavasti:

Aalto 8
Kuopio 4
Jyväskylä 4
Lappeenranta 12
Oulu 5
Tampere 31
Yhteensä 64

Kurssin Osittaisdifferentiaaliyhtälöt mallinnuksessa suoritti hyväksytysti 12 opiskelijaa. Opiskelijat jakautuivat yksiköittäin seuraavasti:

Kuopio 2
Lappeenranta 3
TTY 7
Yhteensä 12

Arvosanat on toimitettu yksiköihin.

Kurssi Jatkuvat mallit alkoi maanantaina 14.1. Kurssilla on osallistujia yhteensä 14 kappaletta. (Aalto 3, Joensuu 3, Kuopio 2, Jyväskylä 1, Tampere 5).

Satunnaisuus mallintamisessa Tarkastajista Matti Heiliö ja Terhi Kaarakka ovat varmistaneet, että ovat käytettävissä. Matti tosin halusi tarkentaa, että jatkossa hänelle täytyy löytää korvaaja. Sen sijaan Robert Piché ja Fabian Hoti ilmoittivat, että eivät ole käytössä. Marko Vauhkonen lupasi toimia tarkastajana Fabianin osuudella. Kysytään Fabianilta mallivastauksia vanhoihin tehtäviin. Simo Ali-Löytty hoitaa Robertin osuuden.

Muut asiat

Seuraava kokous Keskiviikkona 20.3. 2013 kello 12.00