Matemaattisen mallinnuksen verkostohankkeen johtoryhmän kokous 30.8.2012

1. Kokouksen avaus Seppo Pohjolainen avasi kokouksen klo 10.09

3. Kurssit: Käytiin läpi Matemaattisen mallinnuksen peruskurssin käytännön asiat. Tarkastajat varmistettu. Robert Pichélle täytynee hoitaa seuraaja. Kurssi alkaa aloitusvideoluennolla 10.9.2012 kello 12. Ilmoittautuneita kurssille oli 43 kappaletta TTY:ltä, Lappeenrannasta 20 ja muutamia muista yliopistoista. Tarkemmat tiedot tulee, kun kurssi käynnistyy. Comsolin osuuden korvaamista Samuli Siltasen uusilla videoluennoilla. Puhuttiin myös open source -ohjelmien esittelystä A & O :n kautta.

Osittaisdifferentiaali yhtälöt mallinnuksessa: Kurssille on jo ilmoittautuneita. Kurssi alkaa 22.10. Tarkastajat varmistettu.

Keskusteltiin opiskelijapalautteen keräämisestä ja päädyttiin siihen tulokseen, että lisätään A & O:hon kurssikohtaisesti linkit jokaisen yliopiston omiin järjestelmiin.

Muut asiat

Seuraava kokous Torstaina 15.9. 2012 kello 10.00