Suolikon Sinko ja koronaviruksen vaikutus KeparDIn toimintaan

Terveiset pitkästä aikaa rakkaat kepardinpennut!
Lukuvuosi 2020-2021 on aluillaan ja sitä myötä myös KeparDIn toiminta heräilee taas eloon pitkän kesän jälkeen. Koronaviruspandemian vuoksi kerhon tapahtumia jouduttiin perumaan ja ne siirrettiin alustavasti tälle syksylle. Koronaviruspandemian toinen aalto on kuitenkin nostanut päätään ja esimerkiksi TREY on päättänyt perua kaikki yli 50 henkilön tilaisuutensa tältä syksyltä. Nykytilanteessa KeparDIn hallitus on myös päättänyt perua jo keväällä kertaalleen perutut Kaljamailin ja Hallilan haupitsin sekä syksyn avajaissaunan. Kerhon tapahtumiin on tänä syksynä koronaviruspandemian vuoksi suurin osallistujamäärä 50 henkilöä. KeparDI-cupin uusi kausi päästään kuitenkin aloittamaan Suolikon singon merkeissä jo ensi viikolla!
Moni varmasti myös miettii mitä tapahtuu KeparDIn kerhohuoneelle sähkötalon kellarissa, päivittäisille kahvihetkille sekä vlogien katsomiselle. KeparDIn kerhohuone on pieni, mutta sen käyttöaste on matala eikä kerhohuoneella yleensä oleskele viittä henkilöä enempää. Kerhohuoneella on myös omia istumapaikkoja monille ja turvavälin (1-2 metriä) pitäminen on  hieman helpompaa kuin monilla muilla järjestöillä. Edellä mainittujen syiden takia KeparDIn hallitus on päättänyt pitää kerhohuoneen auki ja on jokaisen kerhohuoneilijan vastuulla huolehtia turvaväleistä. Kerhohuoneelle on myös hankittu käsidesiä, jotta sitä on jokaisen kerholle tulijan saatavilla. Kerhohuoneelle tulijalta vaaditaan käsidesin käyttöä.
Pyydän jokaista kerhon toiminnassa edes jollain tavalla mukana olevaa tutustumaan Yliopiston sekä TREY:n ajankohtaisiin ohjeisiin koronavirustilanteessa toimimisesta. Yliopiston ohjeet löydät täältä ja TREY:n ohjeet löydät täältä.
KeparDI-Cupin kausi 2020-2021 alkaa!
KeparDI-cupin kausi alkaa Suolikon Singolla ke 2.9.2020! Kyseessä on maastojuoksukilpailu Suolijärven ympäri. Tapahtumassa on mahdollisuus kerätä pisteitä KeparDI-cuppiin ja nauttia kauniista syyssäästä. Juostavan reitin pituus on 4,3 km. Reittiä ei ole merkitty maastoon, mutta siihen voi käydä tutustumassa etukäteen. Reittikartta alla.
Huomioikaa muuttunut ilmoittautuminen koronaviruspandemian vuoksi!
Lähtö: 2.9.2020 klo 18:00
Ilmottautuminen: Koronaviruspandemian vuoksi ehdoton ennakkoilmoittautuminen viimeistään 2.9 kello 16.00. Ilmoittautumiset allekirjoittaneelle joko sähköpostilla tai Telegramilla/Whatsapilla. Pyydän myös jokaista viime hetken osallistujaa tekemään ennakkoilmoittautumisen, mutta tilanteen salliessa ilmoittautuminen myös paikanpäällä Suolijärven ulkoilumajalla (Suolijärvenkatu 7, 33720 TAMPERE) viimeistään klo 17:50. Järjestäjä ei voi kuitenkaan taata jokaisen osallistumista.
Osallistumismaksu: 0€
Terveisin,