KeparDIn pikkujoulusuunnistus ja pikkujoulut keskiviikkona 10.12.

KepardDI Cupin IV osakilpailu pikkujoulusuunnistus kisataan keskiviikkona 10.12.2008 klo 18.00 alkaen. Tämän jälkeen vietetään pikkujouluja kepardi-tyyliin.

Kilpailukutsu Pikkujoulusuunnistus ja KeparDi Cupin IV osakilpailu keskiviikkona 10.12.2008

Huomautus: Pikkujoulusuunnistuksen kanssa samaan aikaan pelataan Tappiliigaa. Kepardin pelit ovat klo 19 (puolivälierä) ja jos voitto tulee, klo 20 (välierä). Toivotaan, että myös sinne saadaan edustava joukkue. Ilmoittaudu osallistujat.comiin. On mahdollista osallistua myös molempiin, tämä on mainittava ilmoittautumisen yhteydessä. Silloin osan rasteista voi korvata pelaamalla, jotta suunnistus ei veny ylipitkäksi. Varusteet voi jättää lähtöpaikalle, josta ne kuljetetaan TamppiAreenalle. On kuitenkin suotavaa, etteivät kaikki valitse tätä vaihtoehtoa, jotta peleistä olisi mahdollisimman vähän häiriötä suunnistukselle.

Kilpailukeskus, lähtö, maali ja pesu: Konetalon sauna

Lähdöt: klo 18 alkaen, 1 min lähtöväli

Ilmoittautumiset: viimeistään maanantaina 8.12.2008 klo 21 osoitteeseen tiina.uotila@tut.fi. Laitathan ilmoittautumiseen myös haluatko oluen vai alkoholittoman vaihtoehdon. Ilmoita myös, jos haluat osallistua myös sählypeleihin.

Jälki-ilmoittautumiset: riippuu suostuttelutaidoista

Osallistumismaksu: 1 euro käteisellä

Matkat: jotain sprintistä yöjuoksuun, yksi sarja D/H

Kuvaus: Kaupunkisuunnistusta erilaisten karttojen tai vihjeiden perusteella. Rasteilla testataan kaikennäköisiä taitoja.

Varusteet: juoksuvarusteet, led-lamppu, kynä, opiskelijakortti, karttapussi

Matkapuhelimet, kellot ja kartat on jätettävä lähtöpaikalle. GPS-seuranta sallittua toimitsijoiden viihdyttämiseksi.

Pikkujoulusuunnistuksen ja sählypelien jälkeen kaikki ovat tervetulleita pikkujouluihin Konetalon saunalle! Mukanasi voit tuoda pienen pikkujoululahjan (2 e).

For Tomas and Raf: The Christmas party-O will take place on Wednesday 10th Dec at 6pm at Konetalon sauna. Tappiliiga floorball games will be played at the same time. It is possible to attend both, but I would suggest you play floorball as the Christmas party-O might prove to be quite a challenge for someone who doesn't understand Finnish! If you'd rather take part in orienteering please e-mail me by Monday 8th Dec 9pm. Also, write whether you want a beer or a nonalcoholic beverage. The fee for Christmas party-O is 1 euro paid in cash. You will need your running gear, a led-headlamp, a pen, a plastic cover for maps and your student card. Mobile phones, watches and maps are forbidden. The Christmas party starts straight after the orienteering and floorball games. If you wish, you can bring a small gift (2 e).See you there!