When
The
March
Ends
"Meidän pelissä yhdistyy oikeassa elämässä esiintyviä valintoja sekä mielikuvituksellinen tarina jotka yhdessä vaikuttavat pelaajan eri statseihin joilla on vaikutus suurempaan lopputulokseen. Jokainen päätös vaikuttaa johonkin toiseen asiaan ja se tekee tästä erittäin mielenkiintoisen kokemuksen"
Tutustu!Pelin traileri suomeksi
Pelin pitchaus suomeksi
Meidän tiimi!
Romeo Kiekara
Scrummaster
Romeo toimi pelitiimissämme skrummasterina ja ohjasi projektin kulkua asiakastapaamisista tiimin sisäisiin tuotantoihin.
romeo.kiekara@tuni.fi
Kaarlo Kangas
Koodaja
Kalle rakensi suuren osan pelimme koodista ja hänen ideoinnillaan pääsimme kokeilemaan hyvin mielenkiintoisia menetelmia pelissämme.
kaarlo.kangas@tuni.fi
Ville Karilainen
Koodaja
Ville toimi tiimimme toisena koodaajana ja toimi tukena ja apuna Kallelle mutta rakensi myös pelimme java-koodia ylpeästi.
ville.karilainen@tuni.fi
Säde Sipolainen
Graafikko
Säde loi peliimmi suurimman osan grafiikoista vaikka pixeli-tyyli olikin hänelle uutta, mutta siitä huolimatta grafiikka tukee pelimme tarinaa ja ideoita loistavasti.
sade.sipolainen@tuni.fi
Lauri Ahlfors
Graafikko
Lauri toimi toisena graafikkona ja keskittyi UI ja UX hommiin ja enemmän tiimin oman graafisen kuvan ja materiaalin tekoon.
lauri.ahlfors@tuni.fi