KeparDIn 35-v. vuosijuhlat

Arvoisat entiset ja nykyiset kepardit,

Rakas kerhomme täyttää tänä vuonna 35-vuotta, ja tätä on syytä juhlia! KeparDIn vuosijuhlat järjestetään Tampereen keskustassa Bravo Plazassa perjantaina 8.11.2024 klo 17 alkaen. Haluamme kutsua Teidät mukaan vuoden odotetuimpiin bailuihin!

H-hetki on nyt käsillä, sillä ilmoittautuminen vuosijuhlille on auennut. Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa https://forms.office.com/e/aD53XsZDu5 , 16.10.2024 20.10.2024 klo 23.59 mennessä. Saat maksutiedot sähköpostiisi sen jälkeen, kun ilmoittautuminen vuosijuhlille sulkeutuu. Illalliskortin hinta on 89 euroa opiskelijalta ja 99 euroa alumnilta. Hintaan sisältyy illallisruoat ja -juomat, jatkot ja hyvää ohjelmaa koko illaksi. Huomaathan, että maksu on sitova. Pukukoodina juhlissa on tumma puku.

Sähkötalo tullaan remontoimaan kokonaisuudessaan lähitulevaisuudessa, jonka johdosta vanha, rakas kerhohuoneemme tullaan purkamaan. Järjestämme teille mahdollisuuden päästä sanomaan heipat kerhohuoneelle ennen vuosijuhlaa kello 15–16.15. Kerhis sijaitsee tutulla paikalla Hervannan kampuksen sähkötalossa, ja sieltä voidaan sitten siirtyä porukalla juhlapaikalle.

Kutsu on suunnattu kaikille vanhoille, nykyisille ja uusille kepardeille, joten laittakaahan sana juhlista kiertämään. Toivomme saavamme kaikki halukkaat paikalle, jotta KeparDI saa arvoisensa juhlat!

Mitä: KeparDIn 35-vuotisjuhlat
Missä: Juhlatila Bravo Plaza, Itäinenkatu 5-7