Syksyn tapahtumia

KeparDIlauman taas palattua taas "koulun penkille" aktivoituu myös KepaDIn toiminta kesäloman jäljiltä heti ensi viikon keskiviikkona KeparDI-cupin merkeissä Suolikon Sinko -maastojuoksukilpailulla Suolijärven urheilupyhätössä klo 18. Alustava KeparDI-cupin tapahtumakalenteri:

• 08.09. Suolikon Sinko
  • 06.10. Suunnistusmestaruuskilpailut
  • 03.11. -> 10.11. RuskoTuska
  • 01.12. Pikkujoulusuunnistus

KeparDI rakentaa esittelypisteen TTY:n liikuntamessuille, joka on keskiviikkona 15.9. klo 10.00 alkaen. Paikalla voi tutustua KeparDIn toimintaan ja halutessa liittyä kerhon jäseneksi. Esittelypisteessä on myös kahvitarjoilu.

Liikuntamessujen jälkeen klo 17.00 KeparDI järjestää suunnistuksen alkeiskurssin Konetalon saunalla. Klo 18.00 startataan avajaissuunnistukselle, jonka jälkeen voi käydä saunassa huuhtomassa hiet, ja ottaa palautusjuomaakin.

Maililistalle voi käydä ilmoittautumassa liikuntamessuilla ja avajaissaunalla!

(Ja toki myös kerholla. Lista ilmestyy pöydälle nyt alkuviikosta)

KeparDI järjestää myös tänä vuonna suunnistajien Sählyturnauksen. Turnaus pelataan TTY:n väestönsuojassa 13.11. klo 9.00 alkaen.

KeparDI järjestää myös matkan opiskelijoiden pohjoismaisiin suunnistusmestaruuskilpailuihin. Kilpailut käydään tänä vuonna Linköpingissä, Ruotsissa 19. – 21.11. Matkasta saa lisäinfoa avajaissaunalla, jossa myös tiedustellaan alustavasti osallistumishalukkuutta.