Labyrinth of Truth on 2D ylhäältäpäin kuvattu selviytymispeli, jossa pelaajan tavoitteena on paeta labyrintistä. Pelaajan näkökenttä on hyvin rajoittunut, mutta sitä voi kasvattaa soihtujen avulla. Pelissä edetäkseen täytyy päihittää örkit, jotka levittävät valeuutisia. Valeuutisten tunnistaminen ja medialukutaidon kehittäminen ovat tärkeitä taitoja nykypäivän maailmassa. Pelin tavoitteena on tarjota viihdyttävä ja opettavainen kokemus, joka auttaa pelaajia tunnistamaan luotettavat ja epäluotettavat tiedonlähteet. Peli sopii erityisesti nuorille ja korkeakouluopiskelijoille.
Paulus Paakki (Graafinen suunnittelija)
Aleksi Niska (Graafinen suunnittelija)
Ilpo Elo (Ohjelmoija)
Juuso Selkee(Ohjelmoija)